“Egyikünk élete sem könnyű. És akkor? Legyen bennünk kitartás, és mindenekelőtt bízzunk önmagunkban. Hinnünk kell benne, hogy tehetségesek vagyunk valamiben, és ezt a valamit -kerül, amibe kerül- meg tudjuk valósítani.” (Marie Curie)

Inspiráció


Honnan is jött ez az ötlet?


- Elsősorban saját magam vagyok az inspiráció, hiszen mindig elvagyok foglalva azzal , hogy neki miért van és nekem nincs, vagy, hogy neki miért lehet és nekem nem.....stb. Szerintem ezzel mindenki igy van csak nem sűrűn merjük ezt beismerni.

- Nem rég olvastam egy könyvet aminek vegül a hatására úgy döntöttem hogy ezt megkell osztanom másokkal is.

- A könyvecske Cime ''Az Élet játéka'' (Eleanor H.Porter)- ami egy 11 éves kislányról szól aki árván maradt és elkerült az édesanyja tesvéréhez aki egy nagyon gazdag nő és magányosan lakik egy hatalmas házban. A lényeg az hogy ez a kislány tanult egy ''játékot'' a néhai édesapjától.



Gyönyörködj a jelenben!!

Gyönyörködj a jelenben!!

2010. szeptember 19., vasárnap

A Legdrágább Nagymamánk


Az ember élete szép lassan elhalad,                                 
S emlékül csak egy vers marad,
Melyet Neked írtam könnyekkel küszködve.
Remélem boldog vagy ott fent, békében, örökre.
Van, mit sosem tudtam neked elmondani,
Van, mit többet kellett volna veled tudatni.
Hogy vannak, kik téged e Földön nem felednek.
És örökre, teljes szívükből, nagyon szeretnek.

Tiszta szívvel remélem, látsz engem,
S onnan fentről vigyázol ránk,
Ha már nem lehetsz mellettem,
Remélem tudod, hiányzol ám!


                                                                                          


Nagymamám emléke                                                    
Nagymama, Te drága jó lélek,                                                                                                            
Bárhogy nyújtózom, többé el nem érlek,
Mert közénk állt a föld, a víz, s az ég,
De hiszem hogy a mennyekben találkozunk még.

Nagymama, többé nem látlak jónak, s szépnek,
A világot nélküled már nem látom épnek,
Mert megtört bennem a világi szeretet,
Mi veled együtt élt, s igazán csak benned létezett.

Nagymama, Te értetted a sanyarú létet,
S bár soha senkitől nem kérted,
Tovább viszünk szívünkben, s feledni nem fogunk,
Egy ilyen áldott emberhez méltóak lenni nem tudunk.

Nagymama, kérlek néha nézz le ránk,
Uram, hallgattasson meg bús imánk,
Találtasson meg az örök boldogság, nyugalom, béke,
Legyen nekünk áldott Nagymamám emléke.


Emlékezem a Drága Nagymamámra aki ma egy éve távozott el közüllünk és akinek emléke mindig bennünk marad és e gyertya mindig érte ég, ami soha nem alszik ki!
Nagyon hiányol kicsi Mama és mindig szeretni fogunk!!!
Czikó Mária Emlékére!!!

1 megjegyzés:

  1. Drága kicsim, a mai nap nagyon sok emlék előjött, már sirtam is, de ez a megemlékezésed ugymond betette az ajtót, csak homályosan tudtam elolvasni irásodat a sirástól.Tudom, hogy odafentről vigyáznak ránk,Mama és Tata.
    Emlékük legyen áldott, nyugalmuk csendes.

    VálaszTörlés

Nyugodtan szoljatok hozzá!!Söt kárlek hogy szoljatok....