“Egyikünk élete sem könnyű. És akkor? Legyen bennünk kitartás, és mindenekelőtt bízzunk önmagunkban. Hinnünk kell benne, hogy tehetségesek vagyunk valamiben, és ezt a valamit -kerül, amibe kerül- meg tudjuk valósítani.” (Marie Curie)

Inspiráció


Honnan is jött ez az ötlet?


- Elsősorban saját magam vagyok az inspiráció, hiszen mindig elvagyok foglalva azzal , hogy neki miért van és nekem nincs, vagy, hogy neki miért lehet és nekem nem.....stb. Szerintem ezzel mindenki igy van csak nem sűrűn merjük ezt beismerni.

- Nem rég olvastam egy könyvet aminek vegül a hatására úgy döntöttem hogy ezt megkell osztanom másokkal is.

- A könyvecske Cime ''Az Élet játéka'' (Eleanor H.Porter)- ami egy 11 éves kislányról szól aki árván maradt és elkerült az édesanyja tesvéréhez aki egy nagyon gazdag nő és magányosan lakik egy hatalmas házban. A lényeg az hogy ez a kislány tanult egy ''játékot'' a néhai édesapjától.



Gyönyörködj a jelenben!!

Gyönyörködj a jelenben!!

2010. szeptember 11., szombat

Mosolyogjunk:)



         '' A MOSOLY egy görbe vonal, ami egyenesbe hozhat mindent! ''

           Egy kis ötlet mindenkinek, van egy kis igaza ennek az idézetnek ugy érzem, szerintem ki kell probalni nekem bevállt!

       Én úgy gondolom hogy egy mosoly bármit megoldhat. Voltatok már olyan helyetben, hogy egy beszélgetés kellős közepén voltál valakivel és éppen egy olyan területre tévedt a beszélgetés amiről nem  
szivesen beszéltél volna vagy éppen egy kellemetlen téma volt....És hogyan oldottad meg a helyzetet??
      Nekem nem egyszer és nem kétszer sikerult egy kellemes mosollyal, a mosoly mosollyal viszonozva máris kellemesebb dolgokrol beszéltünk! Ki kell probálni....Sokszor az ember inkább hajlamos ilyen helyztekben  panaszkodni, vagy siránkozni, vagy hazudni....stb de szerintem inkább vállaszuk a kellemesebb felét a dolognak és legyünk öszinték, vallaljuk a kovetkezményeket mosolygósan , mint szomoruan és csalva.

    Tudom, tudom.....mondani konnyű hogy mindennek mosolyogjunk, mint megtenni. Nem arrol van szó hogy mindennek....persze hogy nem tudunk mindig vigyorogni, akkor már állszentek vagyunk, arra probállak rávezetni benneteket, hogy nem föltétlenül kell alkalom attan máris a negativumokat látnunk egy beszélgetés közben, ha kényes témánal vagyunk. De ha meg nehéz is ezt megtennünk de egy probát megérne, és már mindjárt jobb lesz a közérzetünk, és mosolyogva térhetunk haza.

  

1 megjegyzés:

Nyugodtan szoljatok hozzá!!Söt kárlek hogy szoljatok....